Coronavirus en de dienstverlening van Saan

Update 15 oktober 2020
De wereld is hard getroffen door de uitbraak van het Coronavirus. Een uitzonderlijke situatie, met grote gevolgen, zowel persoonlijk als economisch. Het is dus zaak om allemaal onze verantwoordelijkheid te nemen, zodat we de verspreiding van dit virus zoveel mogelijk afremmen en uiteindelijk kunnen stoppen. Maar hoe zit het met het Coronavirus en de dienstverlening van Saan?  Wij zetten het hieronder voor u op een rijtje.

Crisis team

De directie van Saan volgt uiteraard alle ontwikkelingen op de voet en heeft meerdere malen per week contact om zaken af te stemmen. Daarbij worden de leden van ons management team en de stafleden uit alle gelederen van ons bedrijf nauw betrokken. Zo kunnen wij ons zo snel mogelijk aanpassen op de verdere coronavirus-maatregelen vanuit het RIVM en de overheid.

Dienstverlening

Wij blijven onze relaties zo goed mogelijk van dienst, dus u kunt nog steeds bij ons terecht met uw logistieke uitdagingen. Daarbij nemen we alle richtlijnen die ons door het RVIM of de Nederlandse overheid worden opgelegd, uiteraard in acht.

Interne organisatie en bereikbaarheid
Medewerkers die lichamelijke klachten hebben, blijven volgens de richtlijnen van het RIVM thuis (werken) en laten zich testen. Binnen onze kantoren en bedrijfsterreinen en op klantlocaties vermijden we zoveel mogelijk fysiek contact. Afspraken die niet direct nodig zijn stellen we uit, of we maken gebruik van ict-mogelijkheden voor besprekingen en vergaderingen. Onze kantoormedewerkers werken zoveel mogelijk thuis, maar we zorgen natuurlijk wel voor bereikbaarheid. U kunt ons dus gewoon bellen of mailen.

Bestaande/reeds geplande opdrachten
Om vervelende situaties onderweg te voorkomen, stemmen wij voor uitvoering van reeds geplande opdrachten af of deze doorgang kunnen vinden. Voor opdrachten buiten Nederland toetsen wij continu actuele informatie van TLN en andere relevante (overheids)instanties over de vervoers/transportmogelijkheden.

Nieuwe opdrachten/opnames
Wij bezoeken relaties alleen wanneer dat écht noodzakelijk is. Moeten wij voor een technische opname naar een toekomstige werklocatie, dan nemen we de richtlijnen m.b.t. het Coronavirus van het RIVM en eventuele aanvullende richtlijnen op de locatie van de opdrachtgever, uiteraard in acht.

Uitvoering
De opdrachten van onze relaties worden net zo zorgvuldig voorbereid en uitgevoerd als normaal. Onze medewerkers zijn op de hoogte van alle richtlijnen en nemen die in acht. Alle operationele collega’s zijn voorzien van mondkapjes. Er zijn afspraken gemaakt over het dragen van mondkapjes: bij meer dan 1 persoon in een voertuig en tijdens werkzaamheden waar men onvoldoende afstand kan houden tot collega’s of medewerkers van de opdrachtgever.

Tekenen opdrachtbonnen
Onze medewerkers zullen tot nader order alle digitale opdrachtbonnen na afronding van een opdracht, zelf  ondertekenen. Dit gebeurt uiteraard na een mondeling akkoord op de inhoud van de opdrachtbon van de contactpersoon op de desbetreffende werklocatie. Indien de klant dit wenst, leest de medewerker de tekst van de digitale opdrachtbon voor.

Wij hopen de gezondheid en veiligheid van iedereen op deze manier te kunnen waarborgen. De situatie waarin we ons bevinden is echter aan veranderingen onderhevig. Wij blijven nieuwe ontwikkelingen volgen, en volgen de adviezen van het RIVM en de Nederlandse overheid nauwgezet op. Waar nodig nemen wij extra maatregelen.

Handige logistieke oplossingen

Koninklijke Saan brengt uw materialen of machines veilig
én met gepaste afstand op de juiste plek!

Nu iedereen 1,5 meter afstand moet houden, worden eenvoudige klussen opeens een flinke uitdaging. Want bij het op z’n plek brengen van machines, apparatuur of (bouw)materiaal heb je vaak een aantal extra handjes nodig. Maar wanneer je afstand van elkaar moet houden, kan dat natuurlijk niet. Eén optie is de klus uitstellen. Maar dat frustreert het hele proces, met irritatie en financiële consequenties tot gevolg. De andere optie is contact opnemen met Saan. Wij bedenken graag samen met u een veilige en vooral gezonde manier om uw materialen of machines toch op de juiste plek te krijgen!

Saan heeft hiervoor een aantal handige opties in huis. Klik hier en lees meer!

Wij helpen u graag!

Heeft u hijswerkzaamheden te doen, een machine of een ander zwaar object te verplaatsen, een complete machinelijn te verhuizen, of andere logistieke uitdagingen? Neem dan gerust contact met ons op.

KRAANVERHUUR
Diemen:
Telefoon: +31 (0)20 – 660 60 34 (binnendienst)
Telefoon: +31 (0)20 – 660 60 30 (planning)
E-mail: kranen@saan.nl
Tilburg / België:
Telefoon: +31 (0)13 – 462 00 40
E-mail: kpzuid@saan.nl

INDUSTRIËLE VERHUIZINGEN
Diemen/Utrecht:
Telefoon: +31 (0)20 – 660 60 58
E-mail: iv@saan.nl
Tilburg:
Telefoon: +31 (0)13 – 462 00 00
E-mail: tilburg@saan.nl

Ook in deze bijzondere tijden helpen wij u graag!

Terug naar nieuwsoverzicht