Klanttevredenheid activiteiten gemiddeld 8,7

Al meer dan 120 jaar werkt Saan op nette en respectvolle wijze samen met leveranciers en klanten. Wij staan voor eerlijke concurrentie met transparante afspraken over prijzen en voorwaarden. Daarnaast waarborgen wij kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu. Verder zorgen wij voor correcte afhandeling van klachten en communiceren open over de klanttevredenheid. Mede daarom publiceren we de cijfers hiervan op onze website.

Klanttevredenheid hoog

Wij meten onze klanttevredenheid continu . Dat doen wij onder andere in persoonlijke gesprekken met onze relaties, tijdens periodieke voortgangsgesprekken en evaluatiemomenten na projecten die wij voor hen hebben uitgevoerd. Daarnaast maken wij gebruik van het platform klantenvertellen.nl. Hier kunnen klanten door middel van een korte enquête hun bevindingen kenbaar maken en cijfers geven voor onder andere advies, voorbereiding, uitvoering en nazorg. Over de laatste 12 maanden scoorden wij bij Industriële verhuizingen gemiddeld een 8,6 en bij Kraanverhuur zelfs een 8,8 voor klanttevredenheid. Op een gemiddeld cijfer van 8,7 voor deze activiteiten zijn wij uiteraard enorm trots.

Verbeterpunten

De resultaten worden anoniem gepubliceerd, maar achter de schermen kunnen we wel zien wie er gereageerd heeft. Opmerkingen van relaties over verbeterpunten nemen wij uiteraard ter harte en worden intern direct opgepakt. Wij bellen of mailen deze klant of reageren op Klantenvertellen.nl zelf. Eventuele problemen lossen wij in overleg met de klant zo goed mogelijk op en ook de verbeterpunten bespreken wij met elkaar. Want klanttevredenheid is belangrijk voor ons. Verder analyseren wij alle opmerkingen en deze vormen de basis voor verdere verbetering van onze dienstverlening.

Waardering voor vakmanschap

Een hoge waardering voor klanttevredenheid is in ons vakgebied niet vanzelfsprekend want onze opdrachtgevers bellen ons niet alleen voor eenvoudige klussen. Wij worden vaak ingeschakeld voor mooie maar ook spannende en ingewikkelde projecten. Uitdagende hijsklussen bij Kraanverhuur en grote machineverhuizingen of complexe fabrieksverhuizingen bijvoorbeeld bij de activiteit Industriële Verhuizingen. Elke werklocatie, elke opdracht en elke klant is weer anders. Daarom denken onze adviseurs graag met u mee tijdens de voorbereiding van een project. Wij krijgen regelmatig reacties en complimenten over het advies, de uitvoering en het vakmanschap van onze medewerkers. Iets om trots op te zijn want dit zorgt onder meer voor de hoge cijfers van onze klanttevredenheid. Wilt u ook onze vakmensen inhuren? Neem dan gerust contact met ons op.

Terug naar nieuwsoverzicht